Start/ Viteza redusa.
Energia stocata in baterie alimenteaza motorul electric.
Bine ai venit la bordul TUCSON! Cu un design revolutionar, modelul dispune de tehnologii avansate, dar si de un sistem de propulsie hybrid.
Combinatia intre motorul traditional pe benzina si propulsorul electric, alimentat de bateria litiu-ion polimer, asigura eficienta, protejand in acelasi timp mediul inconjurator. Ca parte a sistemului de franare regenerativa, motorul electric contribuie, de asemenea, la decelerarea autovehicului si, astfel, la incarcarea bateriei.
Modelul de clasa SUV, care se afla la cea de-a patra generatie, integreaza noua directie stilistica Hyundai „Sensuous Sportiness”, care se remarca prin armonia dintre patru elemente fundamentale: proportie, arhitectura, stil si tehnologie.
Noua tema de design - „Parametric Dynamics” – este evidentiata de luminile de zi (DRL), perfect integrate in grila frontala. Datorita tehnologiei half-mirror, in momentul in care luminile de intalnire sunt aprinse, finisajul cromat al grilei se metamorfozeaza in forme asemanatoare pietrelor pretioase, conferind o alura spectaculoasa elementelor aerodinamice.
In partea din spate, luminile parametrice integrate continua aceeasi tema de design. De asemenea, bara prezinta detalii de tip parametric cu efect tridimensional, combinate cu elemente sportive.
In laterale, panourile urmaresc, in unghiuri precise, aceeasi liniede design „Parametric Dynamics”.
Profilul sportiv al modelului TUCSON este accentuat de linia cromata cu forma parabolica, care se intinde de la oglinzile laterale pana la montantul posterior.
Jantele din aliaj de 19 inchi, disponibile optional, accentueaza personalitatea puternica a modelului.
Sigla Hyundai este integrata instructura caroseriei, accentuand dinamismul autovehiculului.
TUCSON este primul model Hyundai care dispune de stergatoare de spate ascunse, plasate sub spoiler.
Datorita sistemelor actualizate de tehnologie si de conectivitate, habitaclul spatios al modelului este un univers in care grijile cotidiene dispar.
Luminile ambientale sunt pozitionate in partea inferioara a consolei, in spatiul destinat incarcarii wireless, precum si in buzunarele portierelor. Sistemul ofera 64 de culori si 10 niveluri de luminozitate, pentru multiple posibilitati de personalizare.
Pozitionata ergonomic, consola centrala a fost reproiectata, utilizand tehnologia shift-by-wire.
Pasagerii din spate se pot bucura de un spatiu suplimentar de 26 mm pentru picioare, oferit atat pentru versiunile hybrid, cat si pentru cele clasice, datorita plasarii ingenioase a bateriei sub scaunele din spate.
Volumul portbagajului a crescut, in functie de specificatiile fiecarui model, oferind pana la 620 l pentru bagaje cu scaunele ridicate si pana la 1.799 l cu scaunele rabatate.
Mai multa libertate pentru calatoriile tale.
Alege nuanta favorita.
Negru.
Gri.
Teal.
Cea de-a doua generatie a modelului ofera una dintre cele mai variate game de sisteme de propulsie din segmentul B-SUV. Clientii pot alege intre variantele EV (doua optiuni pentru baterie - 48,4 kWh si 65,4 kWh)
TUCSON Hybrid – care este echipat cu noul motor Smartstream pe benzina de 1,6 litri T-GDi combinat cu un propulsor electric de 44,2 kW, alimentat cu o baterie litiu-ion polimer de 1,49 kWh – ofera 230 CP si cuplu de 350 Nm.
Dinamismul modelului este asigurat de propulsorul electric de 44,2 kW, care ofera un cuplu de 265 Nm.
Motorul electric este propulsat de o baterie litiu-ion polimer de 1,49 kWh.
TUCSON Hybrid este echipat cu noul motor Smartstream pe benzina de 1,6 litri T-GDi.
Schimba vitezele prin intermediul padelelor montate in spatele volanului.
In functie de modul de condus, TUCSON Hybrid comuta perfect intre motorul electric si cel conventional sau, uneori, pot fi utilizate simultan. Folosind motorul electric pentru a decelera autovehiculul si pentru a recupera energia, un sistem regenerativ de franare incarca bateria.
Energia stocata in baterie alimenteaza motorul electric.
Motorul electric impreuna cu cel pe benzina imbunatatesc performantele, reducand totodata consumul de combustibil.
La o viteza constanta, puterea este livrata fie de motorul pe benzina, fie de cel electric, luand in considerare eficienta.
Sistemul regenerativ de franare incarca bateria, folosind motorul electric pentru a decelera autovehiculul.
Cu ajutorul motorului electric devenit generator, energia cinetica este transformata in energie electrica, stocata in baterie.
Energia stocata in baterie alimenteaza motorul electric.
Motorul electric impreuna cu cel pe benzina imbunatatesc performantele, reducand totodata consumul de
La o viteza constanta, puterea este livrata fie de motorul pe benzina, fie de cel electric, luand in considerare eficienta.
Sistemul regenerativ de franare incarca bateria, folosind motorul electric pentru a decelera autovehiculul.
Cu ajutorul motorului electric devenit generator, energia cinetica este transformata in energie electrica, stocata in baterie.
In functie de modul de condus, CVVD regleaza durata de deschidere/ inchidere a supapei, contribuind astfel la maximizarea performantei si a eficientei.
Sistemul de tractiune integrala HTRAC controleaza distributia cuplului si a puterii de franare diferit pe cele doua punti, in functie de necesitate. Sistemul ofera suport conducatorului auto indiferent de conditiile meteo.
Zapada? Nisip? Noroi? Nicio problema. Selectorul Terrain Mode, amplasat in consola centrala, permite o comutare rapida intre modurile de condus, optimizand performantele si setarile HTRAC.
Datorita flexibilitatii oferite de sistemul ECS (Electronic Controlled Suspension), echipa tehnica Hyundai a reusit sa ofere o experienta versatila de condus, in functie de preferintele conducatorului auto.
Descopera universul TUCSON. Aici, spatiul, tehnologia si informatia se imbina armonios.
Sistemul de infotainment dispune acum de un ecran de 10,25 inchi.
Instrumentarul digital de 10,25 inchi ofera o operare intuitiva si o experienta high-tech.
In timpul deplasarii, functii precum sistemul de climatizare sau incalzirea volanului pot fi activate printr-o comanda vocala.
Prin intermediul aplicatiei Bluelink, autovehiculul poate fi blocat si deblocat de la distanta, iar utilizatorii pot avea acces la diferite informatii, cum ar fi nivelul de combustibil.
Sistemul de incarcare wireless, disponibil in consola centrala, permite acum incarcarea mai rapida cu pana la 15 W.
TUCSON este echipat cu sistem audio KRELL, dispunand de opt difuzoare, printre care un subwoofer.
TUCSON este disponibil cu porturi USB fata/ spate
Noua tehnologie Multi-Air Mode, disponibila in premiera pentru un autovehicul al gamei Hyundai, combina canalele de circulare pentru aerul conditionat si pentru incalzire, pentru o dispersare mai fluida a fluxului de aer. Acest mod poate fi activat si dezactivat, in functie de preferintele conducatorului auto.
Portbagajul TUCSON se deschide automat in momentul detectarii cheii de acces.
Pasagerii din spate se pot bucura de un spatiu suplimentar de 26 mm pentru picioare, datorita plasarii ingenioase a bateriei sub scaunele din spate.
Functia Walk-in permite rabatarea scaunului pasagerului din dreapta printr-o simpla apasare a butonului.
Spatiul pentru bagaje poate fi rapid reconfigurat datorita banchetei rabatabile.
Trebuie sa recunoastem – avem gusturi diferite in ceea ce priveste temperatura din habitaclu. De aceea, TUCSON a fost echipat cu tehnologia Multi-Air Mode, care permite activarea sau dezactivarea sistemului de climatizare, in functie de preferinte. Sistemul de control al climei pe trei zone permite operarea separata a setarilor de temperatura si de ventilatie pentru conducatorul auto, pentru pasagerul din fata, dar si pentru ocupantii locurilor din spate.
Disponibila in premiera pentru un autovehicul al gamei Hyundai, tehnologia Multi-Air Mode combina canale circulare pentru aerul conditionat si pentru incalzire, pentru o dispersare mai fluida a fluxului de aer.
Scaune ventilate – vara. Scaune incalzite – iarna.
Sistemul de climatizare permite acum ajustarea individuala a temperaturii optime atat pentru ocupantii locurilor din fata, cat si pentru pasagerii din spate
Pachetul Hyundai Smart Sense integreaza cele mai recente sisteme pentru siguranta ta si a celor dragi.
In momentul in care modul „Auto” este selectat, sistemul de asistenta pentru faza lunga (HBA) detecteaza noaptea vehiculele care se deplaseaza atat din sensul opus, cat si pe cele care au aceeasi directie de deplasare, comutand astfel de pe faza lunga pe cea scurta, in cazul in care conditiile de drum o impun. Atunci cand nu detecteaza alte vehicule in apropiere, sistemul reactiveaza automat faza lunga, pentru vizibilitate maxima.
FCA este disponibil acum cu functia de prevenire a coliziunilor in intersectii - detecteaza vehiculele care se apropie din lateral atunci cand conducatorul auto patrunde intr-o intersectie.
TUCSON este echipat in premiera cu sistemul de asistenta pentru condusul pe autostrada (HDA). Functia combina sistemul de asistenta la mentinerea benzii de rulare (LFA) cu pilotul automat inteligent, utilizand senzori si date de navigatie, pentru a asigura functionarea in conditii optime, precum si pentru a ajusta automat viteza.
In momentul in care modul „Auto” este selectat, sistemul de asistenta pentru faza lunga (HBA) detecteaza noaptea vehiculele care se deplaseaza atat din sensul opus, cat si pe cele care au aceeasi directie de deplasare, comutand astfel de pe faza lunga pe cea scurta, in cazul in care conditiile de drum o impun. Atunci cand nu detecteaza alte vehicule in apropiere, sistemul reactiveaza automat faza lunga, pentru vizibilitate maxima.
FCA este disponibil acum cu functia de prevenire a coliziunilor in intersectii - detecteaza vehiculele care se apropie din lateral atunci cand conducatorul auto patrunde intr-o intersectie.
TUCSON este echipat in premiera cu sistemul de asistenta pentru condusul pe autostrada (HDA). Functia combina sistemul de asistenta la mentinerea benzii de rulare (LFA) cu pilotul automat inteligent, utilizand senzori si date de navigatie, pentru a asigura functionarea in conditii optime, precum si pentru a ajusta automat viteza.
Sistemul include un nou airbag pentru spatiul dintre conducatorul auto si pasagerul din dreapta, o caracteristica unica in cadrul acestui segment.
O dotare unica pentru acest segment este sistemul de monitorizare a unghiului mort (BVM), care afiseaza pe ecranul principal zonele laterale si din spate ale autovehiculului, in momentul in care conducatorul auto activeaza semnalul pentru schimbarea directiei.
TUSCON este disponibil cu sistem de asistenta la mentinerea benzii de rulare. LFA mentine autovehiculul pe mijlocul benzii de rulare, la viteze de pana la 180 km/ h.
TUCSON dispune de sistemul E-Call, care poate fi activat manual pentru asistenta sau automat in cazul unui accident in care s-au declansat airbag-urile.
Sistemul avertizeaza pasagerii in cazul in care este detectata prezenta unui alt vehicul in apropiere, in momentul deschiderii portierelor din spate.
Sistemul monitorizeaza locurile din spate si avertizeaza conducatorul auto la plecare daca sunt ocupate.
Imaginile disponibile sunt cu titlu de prezentare. Informatiile si imaginile prezentate se bazeaza pe datele disponibile la momentul publicarii, pot diferi de la regiune la regiune si pot fi modificate fara un anunt prealabil. Este posibil ca unele echipamente sa nu fie disponibile in varianta de echipare standard, putand fi achizitionate contra cost. Toate autovehiculele sunt dotate si livrate de catre producatorul Hyundai numai cu anvelope de vara. Valorile specificate in detaliile tehnice si volumul portbagajului pot varia in functie de gradul de echipare. CASA AUTO TIMISOARA isi rezerva dreptul de a schimba specificatiile tehnice si echiparile, fara un anunt prealabil.
Modelul beneficiaza de cinci ani garantie fara limita de kilometri, cinci ani asistenta rutiera si cinci ani verificari tehnice periodice gratuite. Autovehiculele exploatate in scop comercial (ex.: scoli de soferi, taxi, inchiriere auto etc.) beneficiaza de o garantie de trei ani, in limita a 100.000 kilometri.